Sunday, October 3, 2010

kesibukan melampau

pada bln oktber ni, aku mmg sbuk...sbuk dgn asgmnt, sukan n mcm2 program lg..
aku tiada msa untuk enjoy mcm org lain..ini kerana aku terlalu sbuk dgn traning. pada waktu mlm pula aku ltih dn suka tido saja. asgmnt aku enth ke mana..kadang2 aku trlepas klas..apa nk jd dengan aku pun x thu. sloh ke aku sertai sukmum??
atau aku yg x pndai nk bgi msa ltihan dgn msa buat asgmnt. satu lg, aku terlalu bnyak ambil acara pda kli ini. aku setai bdmnton, ping pong, bola sepak, sepak takraw, olahraga, tempin bomling dan bola baling..aku mmg seorng yg suka bersukan..dri dlu aku mmg nk jd atlit, tp x ksampain krana aku x boleh tranig truk2 krana aku cpt ltih. so, krana tu aku lpakan je hsrat aku nk wakil ngeri dlm arena bola sepak walupun aku pernah mndapat pluang itu. slpas sek mngah  dlu, aku dh lma x main skan, bla aku dpt msuk u ni, aku mla aktif. bkn stakat aktif, tp terlalu aktif.
aku rsa x slah aku aktif tp aku kna pndai bgi msa utk sukan dn blajar. krana sukan boleh buat seseorg itu gagal. jd skrng aku kna pndai bgi msa. asgmnt smkin bnyak, msa nk hntr pula smkin dkat...arhg...sngguh mncbar sem ni...gme pla dh x lma nk strt..yg mana perlu aku fkoskan dhlu????
sukan???
asgmnt???
exam??

No comments:

Post a Comment